MÜÜGITINGIMUSED

Müügitingimused kehtivad Veebipoest AVANGARDE (www.avangarde.ee) kaupade ostmisel.

Veebipoe AVANGARDE omanik on Netaspect OÜ (registrikood 10787879), asukohaga Ravi tn 27 Tallinn Harjumaa 10138.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Veebipoest www.avangarde.ee.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu.

Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt järgmiste makselahenduste abil:
  • Eesti pangamaksed
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmisesse riiki: Eesti.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva, DPD

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1–5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Erandjuhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.

4. Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada viisil, mis ei ole vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus vähendada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis (v.a juhul, kui tagastuse põhjus on toote defekt). Tagasimakse tehakse samale kontole, kust ost toimus, hiljemalt 14 päeva jooksul tagastuse kättesaamisest.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, kui kirjutate meile oma soovist selge sõnaga e-posti aadressil: kaja.aljas@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest, märkides tellimuse numbri ja tagastatava toote.

Kui soovid toodet tagastada, saad seda teha kahel viisil:
  • Postiga saatmine
Paki toode hoolikalt ning lisa võimalusel arve või tellimuse kinnitus. Postikulud katab klient, välja arvatud juhul, kui tegemist on vale või defektse tootega.
  • Tagastamine kohapeal salongis
Toote saab tagastada ka meie Avangarde salongis aadressil Ravi 27, Tallinn.
Palume eelnevalt aeg kokku leppida, saates e-kirja. Kohapeal aitab klienditeenindaja tagastuse kiiresti ja mugavalt vormistada.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile: kaja.aljas@gmail.com

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, e-posti aadress, postiaadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kaup kohale toimetada.

7. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile kaja.aljas@gmail.com.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.